nedelja

Ocvrt zrezek, riž, rumena koleraba v omaki in solata

Na zasneženo nedeljo:
  • goveja juha
  • pohan šnicl
  • riž
  • rumena koleraba v omaki
  • solata
JUHA
Skuhala sem ta pravo govejo juho. Ena rebra, jušna zelenjava (korenček, koren peteršilja, por), začimbe (sol, poper, vegeta, majaron, zelena, koriander, peteršilj). Kuhano sem precedila in zasipala z rezanci. Tako kot mora biti:)

POHAN ŠNICL
Dva kotleta sem umila, pobrisala (posušila) in potolkla. Začinila sem s soljo in čilijem. Nato sem spanirala z moko, jajcem in drobtinami. Ocvrla sem v olju. Čisto preprosto, hitro in zelo okusno.

RIŽ
Čisto navaden riž; kuhan; za dekoracijo sem ga malo potrosila s peteršiljem.

KOLERABA V OMAKI
Zadnjič sem kupila kolerabo za mojega malčka, pa sem se odločila, da sprobam tudi nama nekaj naredit iz te zelenjave. Seveda sem takoj šla iskat na KulSlo in sem našla tale recept. Kolerabo (bolj malo) sem narezala na manjše koščke in jih dala kuhat v slano vodo. Kuhane sem odcedila, vodo pa prihranila. Potem sem v ponvici na maslu popražila malo čebule in dodala kolerabo, ki sem jo pred tem še spasirala (ne čisto do gladkega). Začinila sem (peteršilj, ingver, poper) ter dolila vodo, v kateri se je kuhala. Na koncu sem dodala še malo kisle smetane. Saj je bilo dobro, samo pač okus kolerabe moraš imeti rad:)

SOLATA
Rdeči radič, paradižnik, paprika, koruza. Tak ena mešanca vsega:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar