ponedeljek

Gobova juha, pečenica, ajdovi žganci in solata

Danes:
  • gobova juha
  • pečenica
  • ajdovi žganci
  • solata
GOBOVA JUHA
Klicala svakinjo, da mi pove recept. Sem namreč imela šampinjone (še vedno), pa nisem več vedela kako jih naredit (na nek drugi način) in sem se spomnila, kaj mi je enkrat rekla...
Najprej sem na olju in maslu popražila čebulo, potem pa sem dodala narezane šampinjone. Dodala sem peteršilj, strok česna, sol, poper, majaron in mešala, da se je malo popražilo. Ko je povrelo, sem dodala žlico moke, premešala in zalila z vodo. Pustila sem, da je počasi vrelo. Po potrebi sem  dodala začimbe, moko in vodo. Pred koncem sem vmešala še žlico kisle smetane. Super juhca je bila. Mogoče sem naredila malo preveč na gosto, ampak definitivno še bo kdaj na jedilniku:)


PEČENICA
En par (za naju je to čisto dovolj) sem najprej malo povrela (približno 10 min), potem pa dala pečt. Pekla sem 20 min na 200 stopinjah; no mogoče je bilo malo manj. Pa preden sem dala v pečico, sem polila z oljem.

AJDOVI ŽGANCI
Zavrela vodo (s soljo in oljem) in zasipala z moko. Mešala sem, dokler ni bilo kuhano. Malo sem pustila v loncu, potem pa nadrobila in prelila z vročimi ocvirki.

SOLATA
Mehka zelena solata s sojinimi kalčki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar