nedelja

Juha, kaneloni, cvetačni narastek in solata

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • kaneloni
  • cvetačni narastek
  • solata
JUHA
Skuhala sem govejo juho; kupila sem namreč goveje rebre in en del danes dala kuhat. Zraven pa nekaj jušne zelenjave (nisem imela zelene, bi bila juha še boljša). Na koncu sem precedila, zraven pa postregla palačinke.

KANELONI
Spekla sem palačinke in jih nadevala z mletim mesom. Meso sem prej seveda popražila in začinila. Zraven mesa pa sem dodala nekaj rezin mocarele, čeprav se ni tako zelo dobro raztopila, kot sem si jaz to želela. Potem sem jih spanirala in ocvrla. Mogoče sem imela malo preveč vroče olje, pa je bilo malo bolj trdno, ampak to je res bila malenkost.

CVETAČNI NARASTEK
Seveda sem si morala poiskati recept za to jed. Glede na količine bi bilo za naju absolutno preveč, zato sem malo prilagajala količine. 
Približno pol cvetače sem dala kuhat v slano vodo. Vrela je približno 10 min, potem sem jo odcedila in narezala na male koščke. 
Polovico žemljice sem narezala na manjše kocke in jo namočila v pol deci vročega mleka.
Ubila sem dve jajci in iz beljakov stepla sneg. Rumenjakoma sem dala malo masla, žlico drobtin, dve žlici kisle smetane in namočeno žemljo in dobro stepla. V to maso sem potem z roko vmešala beljake in cvetačo. 
Štiri posodice za sufle sem dobro namazala z maslom in potrosila z drobtinami. Z maso sem jih napolnila samo do polovice. 
Dala sem jih pečt na 200 stopinj za dobre pol ure. Ker sem imela na spodnjem delu pečice, sem morala pečti malo dlje. Servirala pa sem kar v teh posodicah, čeprav bi jih lahko brez težav zvrnila ven.
Jed je bila zelo dobra, vendar se mi je zdelo, da manjka nekaj začimb. Naslednjič nekaj več začimb za okus. 

SOLATA
Zelena solata in rdeči radič.

Ni komentarjev:

Objavite komentar