petek

Juha, tortilje in solata

Na dan žena:
  • juha
  • mehiške tortilje z mletim mesom
  • zeljna solata
JUHA
Korenček, gomolj zelene, zelenjavna jušna kocka in ribana kaša.

TORTILJE
Najprej sem pripravila nadev. V ponvi sem popražila čebulo, dodala strt česen in takoj mleto meso. Začinila sem s soljo, poprom, baziliko in origanom. Ko se je popražilo, sem dodala salsa omako in zelenjavo (rdečo papriko, paradižnik, grah, koruzo in fižol). Malo še je povrelo, nato pa sem odstavila. Tortilje sem segrela v mikrovalovki potem pa sem jih začela polnit. Najprej sem vsako namazala z mešanico kisle smetane in gorčice. Na polovico sem dala nadev, naribala čez sir in prepognila. To sem ponovila še z ostalimi. Po vrhu sem jih še enkrat premazala, čez nadevala mesno-zelenjavno omako in naribala sir. Dala sem pečt za 15 min na 200 stopinj.


ZELJNA SOLATA
Končno sem porabla to zelje, ker ga sploh nimam tak rada v solati. Spet sem ga naredila z dosti krompirja in bučnim oljem.

Ni komentarjev:

Objavite komentar