sreda

Brokolijeva juha, testenine z morskimi sadeži in rdeča pesa

Na hitro:
  • brokolijeva juha
  • tagliete z morskimi sadeži
  • rdeča pesa
BROKOLIJEVA JUHA
Najprej sem popražila čebulo oz. sem dala zamrznjeno popraženo čebulo v lonec in jo pogrela. Dodala sem malo strtega česna in zamrznjen brokoli. Zalila sem z vodo in ko je začelo vreti sem dodala zelenjavno jušno kocko. Nekaj časa je vrelo potem pa sem spasirala in za na konec dodala še žlico kisle smetane. Po dolgem času je res pasala:)

TAGLIETE Z MORSKIMI SADEŽI
Nič posebnega, kot jih vedno pripravljam. Na popraženo čebulo sem dodala česen in nato morske sadeže. Počasi so se odtalili. Začinila sem s peteršiljem in dodala kečap. Malo se je pokuhalo in dodala dve žlici vode (v kateri so se kuhale testenine) in origano ter baziliko. Na koncu sem samo kuhane tagliete odcedila in vmešala v omako. Mmm, je bilo slastno.

RDEČA PESA
Namesto solate, malo za spremembo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar