torek

Juha z ajdovo kašo, zapečeno kislo zelje in kruh

Aprilsko kosilo:
  • juha z ajdovo kašo
  • zapečeno kislo zelje
  • kruh
JUHA Z AJDOVO KAŠO
Najprej sem ajdovo kašo (2,5 žlice - skoraj preveč za naju dva) umila in dala kuhat. Začinila sem s timijanom in lovorjevim listom. Ko je vrelo 25 min sem vodo odcedila in splahnila kašo (ker tak piše v navodilih), dolila čisto vodo in dala spet kuhat. Tokrat sem začinila s soljo, poprom in še malo timijana sem spet dodala. Naredila sem podmet (kisla smetana + moka) in vmešala v juho ter počakala, da je zavrelo. Po potrebi sem še začinila in servirala. Kot sem napisala že na začetku, je bilo skoraj preveč kaše. Dve žlici ali pa še malo manj bi bilo čisto dovolj. Če pa bi želela narediti samo glavno jed, pa bi bilo potrebno več kaše, da bi bilo fajn gosto. Je pa bila dobra juha, čeprav ne moja favourite:)

ZAPEČENO KISLO ZELJE
Kislo zelje sem malo potenstala (morala bi ga podušit, verjetno to ni isto:); skuhala sem riž; v ponvi sem na masti najprej popražila čebulo potem pa dodala še mleto meso in ga tudi potenstala. Ko sem imela vse tri sestavine pripravljene, sem si namastila ognjevarni pekač in najprej na dno dala polovico zelja. Čez sem dala meso, nato riž in po vrhu še enkrat zelje. Skupaj sem zmešala kislo smetano in jajce ter s tem prelila zelje. Dala sem pečt za dobre pol ure na 200 oz. kasneje 180 stopinj. Pa se ni glih tak lepo hrustljavo zapeklo, kot sem jaz upala. Kljub temu je bilo dobro, mogoče malo preveč kislo. Zelje bi morala prej oprati, pa sem pozabila. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar