četrtek

Juha, svinjska zrezki v naravni omaki, pečen krompir in solata

Na tak lep sončen dan:
  • kurja juha
  • sv. zrezki v naravni omaki
  • pečen krompir
  • solata
JUHA
Včeraj sem si pustila en (svež) kos piščančjega mesa. Danes sem ga dala kuhat, skupaj z jušno osnovo in začimbami. Skuhano juho sem precedila, zraven pa sem ponudila zlate kroglice.

ZREZKI V NARAVNI OMAKI
Dva zrezka (kareja) sem potolkla in solila ter poprala. V ponvi sem segrela olje in na njem popekla meso z obeh strani. Seveda na hitro, ampak ne preveč, da se ne zažge. Meso sem vzela s ponve, dolila malo olja in na njem popražila čebulo. Spet sem malo pražila in, ko je postala rjava, zalila z malo vode ter posodo pokrila, da se je začelo dušiti. Potem sem en čas počela to, dolivala vodo, mešala. Čez nekaj časa sem solila in vrnila zrezke v omako ter pokrila in pustila, da se je počasi dušilo. Mnjami dobro je bilo :)

PEČEN KROMPIR
Šest manjših krompirjev sem dobro umila (neolupljenih), jih namazala z olivnim oljem in dala na pekač pokrit s peki papirjem. To sem dala pečt na 200 stopinj za 50 min. Po tem času sem jih vzela s pečice, odvečno olje sem odlila, in jih s tlačilko za pire stistnila skupaj, da so počili. Na vsak krompir sem dala košček masla z zelišči in malo mocerele. Vrnila sem v pečico in pekla še slabih deset min na 160 min. Zelo okusna in malo drugačna priloga. Edino, preden sem potolkla krompir, bi ga morala malo zarezati, da bi se zgoraj razpočil. Tako pa se je spodaj. Pa saj je vseeno. Glih tak je bilo za pojest:)

SOLATA
Kupila sem stročji fižol v konzervi; sploh nisem vedela, da to obstaja, pa sem ga slučajno včeraj videla. Imela sem še malo radiča, pa še malo koruze sem zraven dala. Tak, da je malo spremembe.

Ni komentarjev:

Objavite komentar