ponedeljek

Puranji zrezek z grahom, špinačni zvitek in solata

Na materinski dan:
  • juha
  • puranji zrezek z grahom
  • špinačni zvitek
  • mešana solata
JUHA
Od včeraj sem si pustila jušno osnovo (že spet), danes sem samo dodala svež korenček, skuhala in zasipala z rezanci. Enako kot včeraj.

PURANJI ZREZEK
V bistvu so bile puranje kocke. En res velik zrezek sem zrezala na kocke. Na olivnem olju sem v ponvi najprej popražila malo čebule, dodala meso in začinila s soljo in sladko papriko. Ko je bilo popraženo sem dodala grah (s pločevinke) in zalila z malo vode. Občasno sem premešala, dolila malo vode in pred koncem še enkrat začinila. Delala sem tak po navdihu in si sproti zmišljevala, ampak je dobro ratalo.

ŠPINAČNI ZVITEK
Že včeraj sem si iz zmrzovalnika vzela špinačo (domačo, že kuhano in narezano) da se je odtalila. Danes pa sem najprej naredila bešamel omako (5 dag masla, 4 dag moke, 3 dl mleka), v katero sem dodala tri rumenjake (beljake sem shranila za sneg), ožeto špinačo, strt česen, peteršilj in sol. Dobro sem premešala in v to zmes previdno vmešala trd sneg. Rahli masi sem dodala še eno žlico drobtin. 
Pekač sem res dobro namazala z maslom in pomokala. Nanj sem vsipala maso in jo enakomerno razporedila. Dala sem v pekač in na 200 stopinjah pekla 20 min. Nato sem vzela ven, čez skoraj zapečeno maso naribala sir (Gauda) in zavila v rulado. Spet sem dala nazaj v pečico in na 180 stopinjah pekla še 10 min. Odlično.

SOLATA
Poiskala sem vse možne stvari, da sem dobila neko čudno kombinacijo: pol paradižnika, košček rdeče paprike, četrt bučke (sem jo naribala na rezine in popekla), dve kisli kumari, nekaj črnih oliv, konzerva tune. Začinila sem s soljo, oljem iz tunine konzerve, balzamičnim kisom in vodo. Je pa bila okusna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar