nedelja

Goveja juha, medena rebra, duchess krompir in solata

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • medena rebra
  • vojvodinjin (duchess) krompir
  • zelena solata
GOVEJA JUHA
Spet sem skuhala ta pravo juho; kupila sem eno govejo kost, pa dodala jušno zelenjavo in začimbe ter pustila, da je počasi vrelo. Na koncu sem precedila in zasipala z rezanci.

MEDENA REBRA
Naredila sem jih skoraj tako kot ponavadi; no, rezultat je bil enak :) Rebra sem najprej pokuhala v vodi, ki sem jo solila in dodala cel poper in koriander. Vrelo je približno 15 min. V tem času sem naredila omako (kečap, zenf, sojina omaka, med, pomarančni sok). Rebra sem dala na pekač in prelila z omako. Pečico sem si ogrela na 200 stopinj, ampak ko sem dala meso not, sem znižala na 180 stopinj. Pekla sem skoraj eno uro, vzela ven in rebra razrezala. In, hop, nazaj v pečico še za 10 min. Ker je bilo dosti omake, nisem nič zalivala z vodo. Sem pa rebra večkrat prelila z omako in jih tudi med pečenjem obrnila. Na koncu so bila res okusna, pa še dosti omake je bilo za namakat :)

VOJVODINJIN KROMPIR
Skuhala sem na kocke narezan krompir v slani vodi. Kuhanega sem odcedila in začela tlačiti za pire. Potem sem dodala margarino (zmanjkalo je masla pri hiši), kislo smetano, eno jajce, parmezan in čisto malo muškatnega oreščka. Dobro sem pretlačila; mmm, kak je parmezan začel lepo dišat... Potem pa sem s krompirjem naložila vrečko za dekoriranje, uporabila sem zvezdo (nastavek). Na pekač obložen s peki papirjem sem potem naredila večje "kupčke". Pa ravno dovolj je bilo za en pladenj. Raztopila sem margarino in prelila po krompirju. V pečici sem pekla 20 min. Super okusno je bilo. Malo drugačni okus krompirja.

SOLATA
Zelena, mehka, z dodanimi sojinimi kalčki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar