sreda

Piščančji fingersi, sojini polpeti in solata

Preprosto, a dobro:
  • juha
  • piščančji fingersi
  • sojini polpeti
  • zeljna solata po ameriško ali coleslaw
JUHA
Korenček, gomolj zelene in goveja jušna kocka. Zasipano z zlatimi kroglicami.

PIŠČANČJI FINGERSI
Naredila sem rahlo pekoče fingerse, če lahko uporabim ta bolj fancy izraz. Piščančja prsa sem narezala na debelejše trakovi in jih začinila s soljo in čilijem. Spanirala v moki, jajcu in drobtinah ter ocvrla. To meso je fajn cvreti, ker je hitro gotovo; danes sem v desetih minutah (ali še prej?) imela pripravljeno.

SOJINI POLPETI
Kupljeni, samo popečeni na olju. Potrebno jih je počasi popekat, da ne postanejo čokoladni :)

COLESLAW
V bistvu je to zeljna solata samo z malo drugačnim prelivom (RECEPT). Zelje (sveže seveda) sem narezala na drobne trakove in jih umila. Korenček sem na rezala na drobne palčke. Oboje sem dala v skledo in naredila preliv: navadni jogurt, majoneza, sol, sladkor, olje, kis. Dobro sem premešala, polila po zelju in solato vredu premešala. Nato sem dala za dve uri v hladilnik, da se je fajn prepojilo. 
Bila je dobra solata (pa jaz drugače sploh nisem ljubiteljica zeljne solate), samo originalno bi morali biti še bolj sladka. Mogoče pa še jo kdaj naredim; glede na to da mi je zelje ostalo verjetno kar jutri :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar