sobota

Testenine z zelenjavo in solata

Hitro, a okusno:
  • juha
  • gratinirane testenine z zelenjavo
  • solata
JUHA
Jušna osnova še od zadnjič, dodala sem korenček in korenino peteršilja. Prav tako sem dolila še malo vode in dodala začimbe. Ko je bilo vse kuhano, sem zasipala z razžvrkljano jajčko. Nisem več pustila vreti.

TESTENINE Z ZELENJAVO
Narezala sem zelenjavo: rdečo papriko, bučko, kolerabo, por; in hrenovko s sirom. V ponvi sem na olivnem olju popražila zelenjavo. Vsako posebej. Popečeno zelenjavo sem shranila na krožniku. Na koncu sem popražila še na kolobarje narezano hrenovko.
Skuhala sem svedrce v slani vodi in jih odcedila. Zmešala sem pol lončka kisle smetane, za dobro žlico kečapa in žličko gorčice. 
Kuhane svederce sem dala v keramični pekač, dodala omako in dobro premešalo. Potem sem dodala hrenovko in zelenjavo. Zraven pa sem dodala še koruzo in grah s konzerve. Po vrhu sem najprej nadevala na koščke narezano mocarelo, povrhu pa sem naribala še Gauda sir. 
Dala sem v ogreto pečico in na 200 stopinjah pekla 15 min. 
Fantastično je bilo; kot da bi jedla veliko čokolado z lešniki :)

SOLATA
Naredila sem paradižnikovo solato. Uporabila sem grapolo paradižnik, sem našla nekaj kar lepo zrelih in dobrih. Ni ravno domač paradižnik z vrta, a za lušte je bilo:)

Ni komentarjev:

Objavite komentar