sobota

Mesno-zelenjavna pita, testenine in solata

Na en sončen dan:
  • juha
  • mesno-zelenjavna pita
  • tagliete
  • zelena solata
JUHA
Dala sem kuhat korenček in zeleno ter dodala zelenjavno jušno kocko. Na koncu sem zasipala z razžvrkljano jajčko.

MESNO-ZELENJAVNA PITA
To je približek pite, ki jo je enkrat delal Jamie Oliver. Tokrat sem začela s tem, da sem spražila čebulo. Dodala sem na kocke narezano belo piščančje meso in popražila. Začinila sem s soljo in poprom. Nato sem dodala na četrtine narezane šampinjone in narezano cvetačo. Spet sem malo popražila, nato pa zalila z malo juhe in dodala dva lovorjeva lista. Praženo sem potem odstavila z ognja in vmešala omako (kisla smetana +  gorčica). Vse skupaj sem potem prestavila v keramični pekač, pokrila z listnatim testom in dala pečt za petnajst minut na 200 stopinj. Super je bilo :)


TAGLIETE
Tolko malo, da je bila neka priloga zraven; da ne bi lačna ostala :)

ZELENA SOLATA
Tokrat mehka...z dosti česna.

Ni komentarjev:

Objavite komentar