četrtek

Tortilja in riž

Mexico style:
  • juha
  • mehiška tortilja z mletim mesom
  • riž
JUHA
Nič posebnega, zelenjavna jušna kocka, malo korenčka in zlate kroglice.

TORTILJA
Spet sem naredila te ta dobre tortilje iz baze KulSlo. Recepta zdaj ne bom gor limala, ker sem ga že. Bom pa opisala kako sem jih pripravila:) Najprej sem v ponvi na vročem olju popražila mleto meso, začinila sem ga s soljo in čilijem. Popraženemu mesu sem dodala narezan por, rdečo in rumeno papriko, rjavi fižol, grah in koruza (vse troje s konzerv). Pozabila sem kupit pelate, zato sem namesto tega naredla omako s kečapom. Tri tortilje sem malo pogrela v mikrovalovki, vsako premazala z mešanico kisle smetane in gorčice, dala gor nekaj mesnega nadeva, naribala gor sir in prepognila. Po vrhu vseh treh prepognjenih tortilj sem še namazala malo kisle smetane, dodala še malo mesa in naribala sir po vrhu. Dala sem pečt na 200 stopinj za 10 min. Mmm, so bile dobre.

RIŽ
Ker sem imela samo tortiljo in pol za vsakega, sem skuhala še malo riža za prilogo. Čisto enostavno.

Ni komentarjev:

Objavite komentar