petek

Popečen losos, pečen krompir z zelenjavo in solata

Na postni dan:
  • juha
  • popečen losos
  • pečen krompir z zelenjavo
  • solata
JUHA
Pustila sem si jušno osnovo, ki sem jo danes samo pogrela in dodala zlate kroglice.

POPEČEN LOSOS
En kotlet sem umila, odstranila kožo in ga popekla na zeliščem maslu. Nisem nič solila, pa je bilo glih tak dobro.


KROMPIR
Dva krompirja sem umila, in ju narezala na kocke. Enega sem sicer morala olupiti, ker je imel neko poškodovano kožo, drugega pa nisem olupila. Dala sem na pekač zraven pa še malo bučke, korenčka in pora. Začinila sem s soljo, rožmarinom in olivnim oljem. Dala sem pečt na 200 stopinj. Pred koncem sem dodala še koper in vključila žar funkcijo. Mnjam, mnjam dobro je bilo.

SOLATA
Stročji fižol in koruza. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar