četrtek

Čufti in pire krompir

Danes:
  • čufti
  • pire krompir
ČUFTI
Čeprav sem rekla, da jih ne bom več pripravljala v naprej in zamrzovala, sem ravno to naredila. Sicer ne danes, ampak par tednov nazaj, ko mi je ostal riž. No, zdaj sem pripravila te čufte (še za 2x pa jih imam), ki so sicer dobri. Ja, tu pa sledi ampak. Ampak, ko se odtalijo, so polni vode, tako da sem jih morala dobesedno ožeti, preden sem lahko kaj z njimi naredila. Potem pa kot ponavadi, najprej sem jih v ponvi na olju popekla. V loncu sem segrela olje in nanjem na hitro karamelizirala čebulo in dodala paradižnikovo omako (s koščki paradižnika). Popečene čufte sem dala v omako in pustila, da je počasi vrelo. Vmes sem občasno premešala, dodala oz. dolila vodo in na koncu še po potrebi dodala malo soli in sladkorja. Kljub vsemu pa so bili zelo dobri:)

PIRE KROMPIR
Krompir sem naredila po osnovnem receptu. Ko so bili kuhani, sem dodala mleko, maslo, kislo smetano in parmezan. Pretlačila sem in servirala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar