nedelja

Pečene bedre z gobicami, pire krompir in solata

Nedeljsko kosilo:
  • juha
  • pečene bedre z gobicami
  • pire krompir
  • solata
JUHA
Z jušne kocke, dodala sem pa seveda korenček in gomolj zelene. Zasipala pa sem z ribano kašo.

PEČENE BEDRE Z GOBICAMI
Vsakemu sem pripravila dve bedri, da sva se te res dobro najedla:) Bedri sem umila, solila in začinila z ingverjem. Prelila sem ju z oljem in dala pečt. Pekla sem na 200 stopinjah skoraj eno uro. Proti koncu sem temperaturo znižala na 180 stopinj. Zadnji 10 min sem dodala na četrtine narezane šampinjone (nič jih nisem dodatno začinila) in nastavila na žar funkcijo. Za prste polizat je bilo :)


PIRE KROMPIR
Dala sem kuhat krompir v kosih, proti koncu sem dodala še cvetačo, da se je oboje skupaj skuhalo. Ko je bilo pripravljeno, sem odcedila, dodala maslo, mleko in muškatni orešček ter zmučkala, da sem dobila pire. Saj je bilo dobro, ampak ne preveč posebno.

SOLATA
Že spet mehka solata tokrat s sojnimi kalčki.

Ni komentarjev:

Objavite komentar