petek

Porova juha, oslič, ajdova kaša z zelenjavo, glaziran baby korenček

Post:
  • krompirjevo-porova juha
  • oslič
  • ajdova kaša z zelenjavo
  • glaziran baby korenček
JUHA
Na olivnem olju sem na hitro popražila na kolobarje narezan por in na kocke narezan krompir. Zalila sem z vodo, malo solila in poprala, dodala malo peteršilja ter pustila, da je počasi vrelo. Ko je bilo kuhano, sem spasirala (ampak ne do gladkega), dolila malo vode in po potrebi še začinila. Mmm, je bila dobra.

OSLIČ
Kupila sem zamrznejene osliče brez glave, nato pa sem jih doma očistila in naredla fileje. Ne vem zakaj nisem že kupila filejev. Pa zdaj je itak vseeno:) Očiščene ribe sem solila, poprala, pomokala in ocvrla v vročem olju. Potem sem jih dala na papirnato brisačo, da se je olje popivnalo. Dobre so bile. 

AJDOVA KAŠA Z ZELENJAVO
Sicer nisem ljubiteljica ajdove kaše, ampak če bi jo naj moj sinko jedel, potem jo bova tudi midva. Pa sem jo naredila in mi je bila všeč. 
Na etiketi je pisalo naj kašo operem pred in po kuhanju, naj dam 2x količino vode in kuham 25 min. Teh navodil sem se držala, s tem da sem kaši dodala pol zelenjavne jušne kocke in lovorjev list med kuhanjem. Sicer sem potem te okuse itak morala dol sprati, ampak navodil se je treba držati.
V ponvi sem na olivnem olju najprej popražila narezano rumeno kolerabo (jo vzela ven), potem rdečo in rumeno papriko (jo vzela ven) in na koncu še por. Vse to in še koruzo, grah in rjavi fižol s konzerve sem dala v skledo. Na koncu sem dodala še kuhano kašo, malo solila in poprala ter premešala. Potem še je skoraj pol ure stalo, preden sva šla jest. Tak je bila kaša že malo hladna, ampak je vseeno bila dobra kot priloga/solata.

GLAZIRAN KORENČEK
Korenček sem skuhala v rahlo slani vodi. V ponvi sem raztopila maslo in na njem pogrela rjavi sladkor. Dodala odcejan korenček in malo popražila.

Ni komentarjev:

Objavite komentar