sreda

Juha in žemeljšak

Čisto preprosto:
  • kurjo-zelenjavna juha
  • žemeljšak
JUHA
Tri kose mesa (piščančji hrbti + polovičko piščančjega fileja) sem dala kuhat skupaj z čebulo, zelenimi listi pora, peteršiljem in začimbami. Pustila sem, da je vrelo skoraj tričetrt ure. To sem potem precedila in v jušno osnovo najprej dala na kocke narezan korenčke, koren peteršilja, krompir. Po približno 15 minutah sem dodala še narezan beli del pora, brstični ohrovt, cvetačo in brokoli. Hrbte in na kose narezan file sem prav tako dala nazaj v juho in še malo pokuhala, da je bila zelenjava mehka. Tak je bila dobra juha, da mi je fotograf pozabil narediti vsaj eno fotko :)

ŽEMELJŠAK
Stari kruh sem narezala na kocke in prelila z mlekom. Nato sem v posodo ubila štiri jajca, jih razžvrkljala, dodala sol in kislo smetano ter dobro premešala. To sem polila po kruhu, dobro premešala in dala v namaščen (z maslom) pekač. Pekla sem 15 min na 200 stopinjah. Dobra priloga k juhi, namesto samega kruha.

Ni komentarjev:

Objavite komentar