ponedeljek

Juha, bele koline, krvavica, pražen krompir in solata

Za vsakega nekaj:
  • goveja juha
  • bele koline
  • krvavica
  • pražen krompir
  • solata
JUHA
Jušna osnova od včeraj, danes samo dodala korenček in ribano kašo. Aja, pa še malo soli, ker sem včeraj premalo solila :)

BELE KOLINE IN KRVAVICA
Jaz nimam rada belih kolin, ker so sladke. Moj ni preveč navdušen nad krvavicem. Pa sem naredila vsakemu svoje. Seveda je bilo oboje tako veliko, da nisva vsega pojedla. No, meni je skoraj uspelo. Verjetno bova kar za večerjo morala to še pomazat do konca. Razen če se ne bodo kakšni sosedovi mački na koncu veselili :)

PRAŽEN KROMPIR
Pravkar sem se spomnila, da me je v osmem razredu učiteljica gospodinjstva pri ustnem spraševanju vprašala, kako se naredi pražen krompir. Jaz sem jo malo čudno pogledala, saj je bilo to najbolj enostavno vprašanje, ki bi ga lahko dobila. Mi smo namreč zelo pogosto jedli pražen krompir, tako da sploh ni bil problem odgovoriti. Kakšna so bila druga vprašanja in kakšno oceno sem dobila mi ni znano. Še vedno pa vem, kako se naredi pražen krompir.
Skuhaš cel krompir, ga obeliš in narežeš. Na olju ali zaseki (jaz sem danes izbrala zaseko) popražiš čebulo, dodaš malo česna in krompir. Malo potockaš, soliš in zaliješ z malo juhe. Ko je pražen, ga serviraš. 

SOLATA
Zelena in rdeča.

Ni komentarjev:

Objavite komentar