petek

Jedilnik, 20. 12. 2013

Oh, petek:
  • porovo-krompirjeva juha
  • bučni rezanci s polenovko
  • solata
POROVO-KROMPIRJEVA JUHA
Že je bil cejt za spremembo. Skuhala sem torej zelenjavno juho. Vau.
V piskru sem na olivnem olju popražila narezan por in krompir. Zalila sem z vodo in dodala eno mojo jušno kocko. Kuhano sem pretlačla s tlačilcem za pire (al kak se prav reče), začinila s soljo (po potrebi) in dolila mleko. Mnjami.

ŠIROKI REZANCI Z BUČNIMI SEMENI S POLENOVKO
Gre za rezance, v katerih so not mleta bučna semena. Saj sem to že pripravljala. Nazadnje sem jih naredila z lososom in sem hotela danes ponoviti vajo. A glej ga zlomka, pridem v našega Špara in nimajo na voljo lososa. Niti zmrznjenega ne. In kaj zdaj? Stojim tam, pa gledam in hitro razmišljam kaj kupiti. In vidim, da imajo zmrznjene fileje polenovke. Druga pa nič tak zanimivega oz. da bi mi padlo v oči. Ja nič, te pa kupim, čeprav polenovke še nisem nikoli pripravljala.
Doma grem malo po internetu raziskovat, kako se kaj pripravlja in v vseh receptih vidim, da se more polenovka vsaj kak dan ali pa še več namakati v vodi, ker je drugače preslana. Ja super. Kot da imam čas. Pa sem rekla, bom pač tvegala.
Polenovko sem dobro vsaj umila, dala na pekač, prelila s sladko smetano in potrosla s koprom ter dala pečt. Tak za približno 15 minutk.
Potem sem file malo razkosala in dodala kuhane rezance ter dobro premešala. Čez to sem naribala čisto malo sira in dala nazaj v toplo pečico. 
Kljub bojazni, da kaj ne bo vredu, je bilo odlično. Nič ni bilo preveč slano. Očitno ti zamrznjeni fileji niso slani.


SOLATA
Namesto zelene solate sem raje kupila črno redkev in fižol (kar v konzervi). Dodala sem še rdeči radič in vse skupaj zmešala. Seveda z bučnim oljem, kisom, soljo in vodo. Dobra kombinacija.

3 komentarji:

  1. Kombinacija polenovke in bučni okus?!?!? Se tepe? Izstopa kateri ali se super dopolnjujeta?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je bilo zelo okusno; okus se sicer ne tepe, mogoče pa se malo okus polenovke izgubi. Ima pa polenovka tako čvrsto meso, da tudi v te koščke zagrizeš in jih ne "spregledaš" (če me razumeš).

      Izbriši