torek

Jedilnik, 31. 12. 2013

Zadnje letošnje kosilo:
  • porova juha
  • kuhana domača klobasa 
  • pražen krompir
  • kislo zelje z bučnim oljem
POROVA JUHA
Por in krompir sem narezala na koščke in oboje na hitro popražila v loncu. Zalila sem z vodo in dodala eno mojo domačo jušno kocko. Dodatno sem še solila. Skuhala sem in zatem spasirala s paličnim mešalnikom. Dodala sem malo mleka in juha je bila perajt.

DOMAČA KLOBASA
Zadnjič smo imeli kosile in smo mdr. dobili tudi domačo klobaso. Danes sem jo skuhala in moram reči, da je odlična. Za naju sem skuhala samo eno in je bilo ravno dovolj. 
Naši pa res znajo dobre klobase nardit. To je namreč delo mojih bratov in sester, svakov in svakinj ter nečakov in nečakinj. Prava družinska klobasa. Za to je še pa toliko bolj dobra.

PRAŽEN KROMPIR
Celi krompir sem skuhala in ga pustila malo, da se je ohladil. Potem sem ga obelila in narezala na rezine. V ponvi sem na olju najprej popražila narezan por, zatem sem dodala narezan krompir in solila. Popražila sem in še malo pretlačila s kuhalnico. Dolila sem malenkost vode, v kateri se je kuhala klobasa. Za boljši žmah.

KISLO ZELJE
Od zadnjič mi je ostalo nekaj kislega zelja. Malo sem ga oplahnila in potem prelila z domačim bučnim oljem in dobro premešala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar