ponedeljek

Jedilnik, 16. 12. 2013

Na žlico:
  • goveji golaž
GOLAŽ
V skrinji sem imela še en kos govedine za golaž in sem ga danes uporabila. Pripravila sem res en dober golaž, še najbolj fajn je, da ta jed stoji. Tako lahko vsak zase jeva, ker je pač danes tak urnik.
V piskru sem najprej popražila eno veliko čebulo, ki sem jo pred tem narezala na manjše kocke. Čebulo sem solila in dušila, vmes sem občasno zalila z malo vode, da se mi ni prismodilo. Kasneje sem dodala na večje kose nareznano meso. Začinila sem s soljo, poprom, lovorjevim listom, mleto rdečo papriko in timijanom. Ko se je meso popražilo, sem zalila z govejo jušno osnovo, ki sem jo imela še od včeraj. Počasi se je kuhljalo približno uro in pol do dve uri. Ne vem točno.
Proti koncu sem dodala še na koščke narezano kuhano govedino, ki mi je ostala od včeraj. Tokrat sem za spremembo dodala Gustin, da se je malo zgostilo. Mnjami.
Ker sem jedla sama, si nisem pripravila nobene priloge, ampak sem zraven jedla beli kruh. Kar pa je meni itak najboljša priloga h golažu.
Pa še ena pesem, ker je pač ponedeljek. 

4 komentarji:

  1. Pozdravljena!
    Mmmm golaž, dobra izbira, jaz imam pa rada zraven polento! Zadnjič sem v stari Ivačičevi kuharici prebrala, da je osnovna golaževa začimba: česen, kumina in majaron (trojka ;)): Zanimivo, predvsem glede kumine.
    Danes sem skuhala stročji fižol v omaki in moram priznati, da je bilo zanič !!!! ;).. Pol sem vrgla stran. Jutri se moram bolj potruditi!
    Lep pozdrav, Daisy

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zanimiv podatek glede osnovnih začimb; sama pa niti ene od teh nisem uporabila. Drugače pa kumine itak ne maram, tako da v vsakem primeru odpade.
      Kako si pa skuhala stročji fižol, da je bil zanič?

      Lp, Ana

      Izbriši
    2. Ja, stročji fižol (blanširan) je bil zmrznjen, že to je bila po moje napaka. Odtajanega sem dala v pečico, čez posula malo slanine in dala pečt. Bilo je preveč pusto in neokusno! Nisem dodala nobene smetane ali sira, ker sem hotela čimbolj pristen okus (kakor pravi moj mož ;))! Kaj čmo, saj pravijo: celo življenje se učiš pa še neumen umreš! ;))
      LP, Dragica

      Izbriši
    3. Prvič slišim za tak način priprave stročjega fižola. Mogoče naslednje leto v sezoni sprobam. A mislite, da bo s svežim boljše?
      Ta zadnja poved pa drži kot pribito. ;)

      Lp, Ana

      Izbriši