nedelja

Jedilnik, 1. 12. 2013

Prva adventna nedelja:
  • goveja juha 
  • popečen puranji zrezek
  • maslen krompir
  • stročji grah
  • solata
GOVEJA JUHA
Spet sem skuhala domačo govejo juho z enega koščka govedine. Dodala sem seveda vse potrebne sestavine za dobro juho. Kuhano sem precedila in dala zraven kuhat še malo brokolija in brstičnega ohrovta, zasipala pa sem z rezanci.
Spet sem si skuhala juho za dva dni, tako da bo jutri zagotovo goveja juha na jedilniku. Za ostalo pa še ne vem.

POPEČEN PURANJI ZREZEK
Dva (prevelika) zrezka sem potolkla, solila in začinila s čilijem. V ponvi sem na olivnem olju popražila oba zrezka. Dobro je bilo, rahlo pikantno.
Malemu sem seveda posebej, brez čilija, pripravila meso.

MASLEN KROMPIR
Krompir sem obelila in narezala na kocke ter ga skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila in mu primešala žličko masla in nasekljan petršilj.
Tak krompir mi je skoraj še najboljši za pojesti, ker ni masten kot npr. pomfri.

STROČJI GRAH
Včasih se splača iti v Metro, ker potem lahko kupim tako "eksotično" zelenjavo kot je stročji grah. Pri nas, v našem malem mestecu, tega v trgovinah ne dobiš. Kupila sem en zavitek in sem ga danes polovico porabila.
Skuhala pa sem ga na sopari in sicer približno pet minut. Pa še to se mi zdi, da je bilo malo preveč. Drugače pa je meni ta grah zelo okusen.

SOLATA
Tudi solato sem v Metroju kupila, in sicer sem kupila eno mešanico raznih solat. Tudi bolj eksotično za naš mali kraj. 
Solato sem začinila s česnom, bučnim oljem, kisom, soljo in vodo. Zelo dobro.

Za danes imam še eno prijetno pesmico za podlago. 


Ni komentarjev:

Objavite komentar