torek

Jedilnik, 17. 12. 2013

Spet nekaj slastnega:
  • juha
  • tagliatelle (tagliete) z zelenjavo in rakci
  • solata
JUHA
Sem razmišljala, če že imam sv. kosti, zakaj pa jih ne porabim in sem eno spet dala kuhat. Zraven seveda vso potrebno jušno zelenjavo in začimbe. Kar dolgo časa je počasi vrelo. Ko sem potem kost obirala, je meso kar padalo stran. I like it.
Ah ja, zasipala pa sem s kupljenimi rezanci, ki niti približno niso tako dobri kot domači. Thinking about homemade noodles.

TAGLIETE Z ZELENJAVO IN RAKCI
Nekaj podobnega sem že zadnjič enkrat delala, samo tokrat sem uporabila drugačno zelenjavo.
Kot prvo sem cvetačo romanesko očistila, narezla na manjše kosi in jih malo skuhala nad soparo.
Pol rdeče paprike sem narezala na kocke. Rakce sem odtalila in jih očistila ter do suhega obrisala.
Tagliete sem skuhala v slani vodi.
V ponvi sem raztopila malo masla in malo olivnega olja. Na tem sem popražila papriko. Dodala sem pokuhano cvetačo in solila. Čez čas sem dodala strt česen. 
Zelenjavo sem umaknila na eno polovico ponve in na drugi hitro popekla rakce z obeh strani. Sem jih kar sproti ven jemala, da se ne bi preveč popekli. V zelenjavo sem dodala kuhane testenine in čisto malo vode, v kateri so se kuhali. Po vrhu sem nadevala rakce in posula s peteršiljem. Mnjami.

SOLATA
Mehka solata in rdeči radič. 

4 komentarji:

  1. Ne izumljaj novih besed. TAGLIETE ne obstajajo. TAGLIATELLE (izg. taljatele) so pa testenine, ki jih kuhaš.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tagliete je samo beseda, ki jo jaz ljubkovalno uporabljam za to vrsto testenin.

      Izbriši
  2. http://en.wikipedia.org/wiki/Tagliatelle

    OdgovoriIzbriši