sreda

Jedilnik, 4. 12. 2013

Odlično "morsko" kosilo:
  • kurja žup'ca
  • tagliatelle z rakci in stročji grahom
  • solata
KURJA ŽUP'CA
Naj se najprej opravičim, ker je moj fotograf pozabil slikati juho. Sicer ne bo nihče nič zamudil, a že zaradi navade jo je fajn imeti. Sliko namreč.
Skuhala sem kurjo juho, s korenčkom in seveda ostalimi potrebnimi začimbami. Precedila sem jo in servirala. Dodali smo si zlate kroglice in drobnjak.

TAGLIETE Z RAKCI IN STROČJI GRAHOM
To sem si spet nekaj izmislila in skupaj nametala, a je bilo zelo okusno. Zelo, zelo okusno.
Kot prvo sem stročji grah "skuhala" na pari in jih dala na stran. Potem sem jih narezala na manjše koščke. V tisti vodi sem skuhala tagliete in jih odcedila.
Rakce sem dala odtalit in jih odtaljene dobro obrisala in odstranila lupine na repkih. Suhe in čiste sem pokapljala z limoninim sokom. 
V ponvi sem segrela malenkost olivnega olja in v njej na hitro popekla rakce (ali kozice, ali kako se temu pač reče). Le-te sem potem dala na krožnik. 
V taisti ponvi sem raztopila žlico masla in dodala kuhane tagliete in narezan stročji grah. Malo sem premešala in dodala repke kozic in potrosila s peteršiljem. 

SOLATA
Kupila sem že pripravljeno in natrebljeno solato, ker mi je danes tako zapasalo. Zraven je bilo še malenkost paprike in koruze. Seveda sem jo začinila. Mnjami.

Danes sem bila na krasnem koncertu ruske skupine Kalinka, katere balalajkar je zaigral tudi na tole pesem.

2 komentarja:

  1. Jooooj ja. Jaz sem jih TA TEDEN delal prvič. Sicer kozice a sem bil takoooo vesel, da mi je uspelo v NULO in da je to tako preprosto!?!?! Sploh nisem vedel, jaooo. Bi lahko že prej užival to. Sem pa si naredil takšno mediteransko verzijo. Na dosti čebule in česna prepražil kozice, nato pa vse to primešal v kremasto na ita.način pripravljeno rižoto iz arborio riža + dosti začimb. Vam kar slina nastopi na ustnicah a ne? Res božansko...pa tisto, da končno upam dati maslo v riž in da občasno uporabim BELI RIŽ....muaaaa, hvaležen za napredek, podporo mojih ter da se borim.
    Sploh ne morem povedat, kako ena šnita masleka (čajnega, slovenskega...ali pa fr. z grobo morsko soljoooo.MMMMMNJAM) v riž spremeni zgodbo. Mislim, prej sem živel z ruto na očeh.

    PA DOBER TEK, ob takšnem PRELEPEM KROŽNIKU polnem DOBROT. Tudi sam bom naslednjič naredil z jajčnimi testenini, grahom ter porom. Njamsi

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Čestitam za uspeh. Morski sadeži so meni zelo okusni, a najboljši so na morju. Tam jih res znajo pripraviti. To kaj jaz občasno doma naredim je samo približek.
      Te pa moram res pohvaliti za dobro rižoto, se mi kar sline cedijo ob branju. Meni noče nikakor uspeti, ne glede na to kaj sprobam.

      Izbriši