torek

Domači rezanci

Zdaj že en čas razmišljam o domačih rezancih in sem vesela, da sem še v tem letu uspela uresničiti svojo željo. Na zadnji dan v letošnjem letu sem se odločila narediti rezance. 
Ker se še vedno sušijo, ne morem trditi, da so mi uspeli, ampak izgledajo pa super.

Za recept sem prosila mamo, ki jih že veliko let dela. Izkušnje so le izkušnje. 
Tako sem uporabila pol kile ostre bele moke in šest jajc ter par kapljic vode. Iz tega sem zamesila testo, ki sem ga pustila počivati kakšnih deset minut. 
Na mizo sem pogrnila prt iz blaga in na njem razvaljala testo. Le-to sem potem narezala na rezine, ki sem jih s strojčkom razvaljala. Strojček ima sedem nastavitev za debelino in ker nisem vedela kerega izbrati, sem uporabila kar zlato sredino oz. št. 4. Pa bi mogoče malo tanjše bilo boljše. Bom vedela za naslednjič.
Trakove sem podevala na rjuho, ki sem jo razgrnila po pultu. Dobre pol ure sem jih sušila na eni strani, potem sem jih obrnila še na drugo stran. Po pol ure sem jih pa začela rezat. S strojčkom.
Rezance sem podevala po prtu in še vedno se sušijo. Izgledajo super. Komaj čakam, da jih sprobam.



Ni komentarjev:

Objavite komentar