nedelja

Jedilnik, 8. 12. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • stefani pečenka
  • popražen ohrovt
  • francoska solata
GOVEJA JUHA
Skuhala sem govejo juho z ene goveje rebre, korenčkom, porom, peteršiljem,... Kuhano sem precedila in zasipala s pšeničnim zdrobom, a je bilo tako redko, da smo si morali dodati še zlate kroglice.

STEFANI PEČENKA
To je taka enostavna, vendar okusna jed. Pripravila sem jo iz mešanega mletega mesa, ki sem ga solila in poprala. Dodala sem prepražen por, eno surovo jajce in malo drobtin. Dobro sem premešala. 
Na pekač sem dala malo mesa, na sredino položila eno trdo kuhano jajce in potem pokrila z mesom, da je nastal en hribček. Prelila sem s kečapom in dala pečt za eno uro. 
Dobro je bilo, samo malo preveč drobtin sem dala in je bilo malo fejst kompaktno. Zraven pa sem nama postregla še malo "pijanih" kutin.

POPRAŽEN OHROVT
Četrt glave sem narezala na kocke in ga umila. Pustila sem, da se je scedil. V ponvi sem najprej popražila nasekljan por, potem sem dodala še na koščke narezano šunko in čez čas še narezan ohrovt. Začinila sem s soljo, vegeto in sladkorjem. Pustila sem malo pražiti. Odlično.

FRANCOSKA SOLATA
Včasih si je treba privoščiti nekaj boljšega kot je francoska solata. Korenček in jajca sem skuhala ter jih pustila, da so se malo ohladila.
Kuhan korenček sem narezala na kocke in ga dala v skledo, potem sem na kocke narezala še dve kisli kumari in ju prav tako dodala v skledo. Pločevinko graha sem odcedila, oplaknila in dodala ostali zelenjavi. Pa tudi jajci sem obelila, nasekljala in dodala zelenjavi. Potem sem solila, dodala dve žlički kisa od kislih kumar in približno tri žlice majoneze. Dobro sem premešala in dala v hladilnik, da se je vse fajn prepojilo. Slastno. Pa še nekaj mi je ostalo za večerjo. Se že veselim.

Ni komentarjev:

Objavite komentar