ponedeljek

Jedilnik, 9. 12. 2013

Preprosto kosilo:
  • enolončnica
  • palačinke
ENOLONČNICA
Zluštala se mi je ena taka preprosta jed, ki jo samo postaviš na štedilnik in pustiš, da samo skuha. V piskru sem najprej na olivnem olju popražila manjšo čebulo. Dodala sem na kocke narezan en krompir in en korenček. Zalila sem z govejo jušno osnovo, ki sem jo imela od včeraj.
Pustila sem, da se je kuhalo en cajt. Potem pa sem dodala še domači brstični ohrovt (zelo majhen), ohrovt (narezan na koščke), narezano kuhano govedino (od včeraj) in nekaj zamrznjenih rakcov. Po potrebi sem še dolila malo vode in ustrezno začinila. 
Ko sem že postregla, sem nam vsem trem dodala še malo drobnjaka in peteršilja. Oboje sem že pred časom nasekljala in dala v skrinjo, tako da imam zdaj vedno pri roki.
Jaz imam rada takšne jedi na žlico, še posebej v teh malo bolj hladnih (že skoraj) zimskih dneh. Se mi zdi, da me takšna juha fajn pogreje in mi da občutek zadovoljstva. Še posebej, ko gledam mojega sinka, kako z veseljem je brstične ohrovte, pa tudi preostalo zelenjavo.  

PALAČINKE
Taščo sem prosila naj nam za posladek speče palačinke. Ona naredi zelo okusne, moje niso niti približek. Namazali smo si jih z marmelado. Vsi trije smo jih z veseljem pojedli. Naš mali še posebej. Samo on je itak dober jedec.
Pa še ena pesmica iz enega zelo dobrega, a žalostnega filma.

Ni komentarjev:

Objavite komentar