torek

Jedilnik, 24. 12. 2013

Slavnostno predbožično kosilo:
  • juha
  • medena rebra
  • skutini cmoki
  • kuhan brstični ohrovt
  • solata
JUHA
Juha je skuhana iz sv. kosti. Dodala sem korenček, na koncu pa smo si dodali kar zlate kroglice. Pa še malo drobnjaka za izgled.

MEDENA REBRA
Po dolgem času spet na krožniku slastna medena rebra. Meni ugaja okus sladkega in mesa, čeprav premalokrat kuham takšno kombinacijo. Se ne spomnim vedno.
Rebra sem najprej malo pokuhala v slani in poprani vodi. V vmesnem času sem pripravila medeni preliv iz: medu, sojine omake, kečapa, goričice in sveže stisnjenega pomarančnega soka. 
Kuhana rebra sem dala na pekač in jih prelila z medenim prelivom. Dala sem v pečico in pekla malo več kot eno uro naprej na 200 potem pa na 180 stopinj. Vmes sem jih malo polivala, da se ne bi preveč izsušila.
Super so bila okusna; edino motilo me je, da je meso bilo preveč mastno. 

SKUTINI CMOKI
Lep čas sem se ubadala s prilogo, nekako nisem hotela ne krompirja, ne testenin in ne riža pripravit. In sem se spomnila na te cmoke. 
Najprej sem pripravila maso oz. testo: ena pasirana skuta (250g), moka (150g), sol, eno jajce in peteršilj. To je malo počivala.
Zatem sem oblikovala cmoke in jih skuhala v slani vodi, približno deset minut. Mnjami.

KUHAN BRSTIČNI OHROVT
Imam svojega, ki sem ga dala pred časom v skrinjo. Zdaj sem ga malo pokuhala v slani vodi. Mali je skoraj samo to jedel, še pol moje porcije je pojedel.

SOLATA
Malo gentile solate in malo repincila. Dodala sem česen, bučno olje, kis, vodo in sol. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar