sobota

Jedilnik, 21. 12. 2013

Na prvi zimski dan:
  • juha
  • telečji paprikaš
  • riž
  • solata
JUHA
Iz moje rezerve doma narete jušne juhe. Dodala sem korenček, itak, in zasipala z rezanci.

TELEČJI PAPRIKAŠ
Sinoči sem slučajno po TV naletela na eno kuharsko oddajo, kjer je kuhar pripravljal tole jed. Zdela se mi je zelo enostavna, vendar okusna. Seveda sem morala sprobati.
Kupila sem si telečje meso (uporabila sem ga približno 15dag), eno rdečo papriko in korenček. Najprej sem narezala pol čebule in malo pora ter oboje v ponvi popražila. Korenček sem narezala na kolobarje in ga dodala v ponev. Meso sem narezala na kocke in ga tudi dodala v ponev. Začinila sem s soljo in poprom. Malo sem popražila, potem pa zalila z vodo, da se je dušilo. Kakšnih 20 minutk. Vmes pa sem še dodala narezano papriko. Občasno sem pomešala, pa dolila malo vode. 
Na koncu sem še dosolila in naredila podmet (Gustin + mleta rdeča paprika + voda), da se je zgostilo. Bilo je zelo okusno. 

RIŽ
V oddaji je za prilogo serviral testenine, a ker smo jih mi že včeraj jedli, sem raje skuhala riž. Dala sem ga v pisker, dolila vodo, solila in skuhala. Potem pa sem še pustila stati, se mi zdi, da je boljši okus, če malo počiva.

SOLATA
Porabila sem še zadnje ostanke rdečega radiča, malo fižola, zraven pa sem še naribala en korenček. Začinila sem z olivnim oljem, balzamičnim kisom, soljo in vodo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar