ponedeljek

Jedilnik, 3. 12. 2013

Danes:
  • mesno-zelenjavna enolončnica
  • šmorn
  • solata
MESNO-ZELENJAVNA ENOLONČNICA
Danes se mi je tako zaluštalo nekaj za na žlico, zato sem pripravila kar eno fino enolončnico. 
V piskru sem najprej na olju popražila eno nasekljano čebulo (malo čebulo), potem pa sem dodala na kose narezano svinjsko meso. Počakala sem, da se je popražila, vmes sem še solila.
V vmesnem času sem očistila in narezala zelenjavo (korenček, stročji grah, brstični ohrovt). K mesu sem najprej dodala korenček in zalila z jušno osnovo (tisto od včeraj). Čez čas sem dodala zmrznjeni stročji fižol. In spet pustila, da se je kuhalo. Proti koncu pa sem dodala še brstični ohrovt in stročji grah. 
Začinila pa sem še tudi z lovorjevim listom in mleto rdečo papriko. Pa po potrebi sem še malo dosolila, ker sem še tudi malo vode zraven dolila. V glavnem, zelo okusna juha oz. enolončnica je nastala. 

ŠMORN
Ker vem, da juha za mojega ne bi bila dovolj, sem pripravila še šmorn. Maso sem naredila z jajc, mleka, moke in malenkost soli. Vlila sem v vročo ponev in pustila, da se je na eni strani popražilo. Potem sem z metlico razrezala na manjše dele in jih obrnila. Zelo dobro. Najraje pa še ga je najin sinko jedel.

SOLATA
Tudi sem si včeraj malo solate prišparala, da sva jo lahko imela danes zraven šmorna. Top kombinacija.

2 komentarja:

  1. MMMM zelo dobro. Obožujem takšna, SLOVENSKA kosila. Preprosta, topla, hvaležna.
    Sploh pa...a veste, pri vsej moji sposobnosti kuhanja in priznam da nekaj pa že obvladam, nikakor ne znam pripravit šmorna!!! Nikakor. NEVER. Sumim sicer na to, da maso vlijem na prevročo ponev in od zunaj na hitro zakrkne, od znotraj pa ostane surov. Sovrazim to. Ne gre ga pol niti normalno nasekat, ker samo skorja odstopi, tisti poc pa ostane in niti se lepo pol ne obrne lepo in popeče. Tako pol cumpram pol ure da končno te nek šmoren dobim. grrr. Itak pa je edini pravi šmoren narejen na železni ali emalirani posodi in nikakor na teflonu. I hate teflon...sta že NOVAKOVA rekla. Prenos temp. in okus je enostavno drugačen.

    Imam prav glede temp., a ne? Bom drugič probal na počasnem ognju.

    Drugače pa ga občasno naredim v železnem loncu od babice in tam res doobim tistega grudastega, okusnega, posebnega!!! Kot nekoč v šoli...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Šmorn niti ni tako enostaven za pripravo kot je videti. Zato se ga jaz redkokdaj lotim, ker nikoli ne dobim ta pravega. Mogoče je pa res v ponvi problem.

      Izbriši