petek

Jedilnik, 27. 12. 2013

Bolj po domače:
  • korenčkova kremna juha
  • kislo zelje s krvavico
  • matevž
  • solata
KORENČKOVA KREMNA JUHA
Malo sem se že navolila teh navadnih juh in sem šla malo gledat po moji Kuharski knjigi za vso leto, kaj bi lahko pripravila. Našla sem recept za korenčkovo juho, ki je bil zelo preprost.
V loncu sem na olivnem olju najprej popražila nasekljano malo čebulo. Potem sem dodala narezano zelenjavo (dva velika korenčka, kos gomolja zelene - verjetno bi morala biti stebla zelene, a tega pri nas ni za dobiti - in en manjši krompir). Malo sem popražila, nato pa zalila z vodo, solila in poprala ter pustila vreti.
Kuhano zelenjavo sem spasirala s paličnim mešalnikom in dodala zvrhano žlico kisle smetane. Dobro sem premešala in servirala. Po vrhu pa sem potresla koper. Zelo je dobra juha bila.

KISLO ZELJE Z KRVAVICO
Za danes sem imela v mislih kislo zelje, samo da nisem imela nobene ideje, kako ga naj pripravim. Pa sem malo pobrskala med recepti in našla tega.
Približno 30dag kislega zelja sem umila in nadevala na keramični pekač, ki sem ga malo naoljila. V deci vode sem raztopila mojo domačo jušno kocko in to prelila čez zelje. Na vrh sem nadevala kupljene krvavice (oz. kašnice, kot jim mi rečemo). Vse skupaj sem dala v pekač in pekla pol ure.
Meni osebno je bila jed zelo okusna, tudi moj je rekel, da je odlično kosilo.

MATEVŽ
Ko sem ga prvič delala, sem ga naredila skoraj preveč, zato sem danes malo zmanjšala količine. No ja, čisto malo.
En večji krompir sem obelila, narezala na kocke in ga skuhala v slani vodi. Kuhanega sem odcedila in dodala malo mleka, malo masla in eno manjšo konzervo fižole (seveda sem fižol samo ven stresla, konzerve nisem uporabila). Vse skupaj sem spasirala s paličnim mešalnikom. Mnjami.

SOLATA
Solata sicer ni pasala tu zraven, a jaz sem jo hotela porabiti, da ne bi bila hin do mojega naslednjega kuhanja. Naredila pa sem jo tako kot po navadi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar