nedelja

Jedilnik, 15. 12. 2013

Nedeljsko kosilo:
  • goveja juha
  • pohane piščančje bedre
  • pregrešna melancana
  • solata
JUHA
Zdaj že en cajt nismo jedli goveje juhe, zato sem danes kupila eno govejo rebro (z nekej meseka) in jo dala kuhat. Zraven pa še vse ostale potrebne sestavine, da je juha bila res fina. 
Na koncu sem zasipala z ribano kašo, dodala pa sem še drobnjak. Mnjami.

POHANE BEDRE
Bedre sem malo zarezala pri kosteh, da se lažje spohajo. Umila sem jih in dobro osušila. Začinila sem jih s soljo in suhim čilijem, zatem pa sem jih spanirala (moka, jajce, drobtine). 
Segrela sem olje in vanj dala bedre ter jih počasi pohala. Po potrebi sem jih obračala. Bile so zelo slastne, še posebej, ker jih že dolgo nisva jedla.

PREGREŠNA MELANCANA
Eno melancano sem obelila in naribala na rezine. Če jo naribam na ribež, naredim lepše rezine, kot ko režem z nožem. Kar je tudi logično. 
Rezine sem posolila in pustila nekaj časa, da spustijo vodo. Potem sem jih obrisala in v ponvi na olivnem olju popražila. Pustila sem jih, da so se malo ohladila.
Pripravila sem nadev (skuta, kisla smetana, peteršilj, drobnjak in čili), ki sem ga nadevala v rezine. Zavitke sem dala na pekač in jih potrosila z naribanim sirom. Pekla sem jih 15 minut. Mnjami.

SOLATA
Za spremembo sem danes kupila mehko solato in rdeči radič. Tak, da je malo pisano bilo videti. 
Dodala sem ji česen, začinila pa sem jo z bučnim oljem, kisom, soljo in vodo. Klasično.

Ni komentarjev:

Objavite komentar