nedelja

Jedilnik, 22. 12. 2013

Na to lepo, sončno nedeljo:
  • sv. juha
  • popečeno belo meso
  • maslen krompir
  • stročji fižol v solati
JUHA
Spet sem dala eno sv. kost in vso potrebno jušno zelenjavo in začimbe kuhat, da je nastala ena fina juhica, ki sem jo zasipala z ribano kašo. Dodala sem nam tudi drobnjak. Kost pa sem potem obrala. To imam pa najraje.

POPEČENO BELO MESO
Pol piščančjih prsi sem narezala na tri zrezke oz. dva zrezka + en manjši košček za moj moški del družine. Meso sem solila in ga v ponvi popekla. Sama sem raje obrala kosti. Mi je dosti boljše kot pa piščančje zrezke jesti.
Sem pa poskusila zrezke in sem jih dobro popekla. 
MASLEN KROMPIR
Krompir sem obelila, narezala na kocke in ga skuhala v slani vodi. Potem sem ga odcedila in presipala v skledo. Dodala sem peteršilj in maslo ter dobro premešala. Najraje ga je jedel moj sin, pa tudi midva sva ga z veseljem pojedla.

STROČJI FIŽOL V SOLATI
Predzadnji paket moje ozimnice sem porabila. Fižol sem skuhala in ga potem malo ohladila. Nekaj sem ga dala na stran za sina, ostalo pa sem začinila za solato. To pomeni, da sem dodala česen, bučno olje, kis, sol in poper ter malo vode. Zelo je dober. 

Ni komentarjev:

Objavite komentar