četrtek

Jedilnik, 5. 12. 2013

Predmiklavžev večer:
  • kurja juha
  • popečen sv. zrezek
  • pire krompir
  • kuhana koruza
  • solata
JUHA
Juha je itak od včeraj, danes sem v njej samo skuhala korenček. Na koncu pa sem zasipala z rezanci, tokrat ne več domačimi. Se pozna razlika.
Pa tokrat imam sliko, sem posebej mojemu rekla, naj slika. Da ne bi slučajno pozabil.

POPEČEN SV. ZREZEK
Kupila sem tri zrezke od šnite seveda, ki je najboljša. Tri pa zato, ker zdaj trije lačni jemo. Pa včasih še četrto lačno dobimo na obisk. Kot na primer, danes.
Zrezke mi je že mesar "potolkel" v tisti mašinci. Jaz sem jih doma samo solila, nisem hotela nekih posebnih okusov zraven. Popekla sem jih v ponvi na malenkost olja. Se pravi, čisto osnovno.
Zraven pa sem nama postregla kutinove rezine v viskiju (samo za odrasle). 
Recept za to sem našla na internetu in sem se odločila sprobat, glede na to da smo še imeli nekaj kutin, pa nismo vedeli kaj z njimi. Sem rekla, bom pa poskusila, da vidimo kaj bo. 
Kutine sem očistila in narezala na male koščke. Vodo, sladkor in limonin sok sem zavrela in vanjo dala narezano kutino. Kuhala sem dobrih 10 minut. Potem sem pustila, da se je ohladilo in sem zraven dolila šilček in pol viskija ter nadevala v glaže za vlaganje. To sem naredila že v ponedeljek. Danes pa je te bila prva proba. 
Ej, in je zelo dobro. Presenečena sva oba bila. Samo kaj, ko tega pač ni dobro dosti pojest, se lahko napiješ. ;)

PIRE KROMPIR
Kot ponavadi mi ga je uspelo preveč naredit. Ne vem, kaj imam s tem pirejem, vedno mi ga nekaj ostane (govorim sicer o malem ostanku, a vseeno). Enako količino pečenega krompirja pa brez problema zmažemo. No, saj ni važno.

KUHANA KORUZA
Dva koruzna storža sem skuhala v vodi, ki sem jo sladkala in dodala malo masla. Odlično. Mi vsi smo koruzofili, tak da nam je v užitek to jest.

SOLATA
Druga polovica od včeraj, tudi tu je bila koruza. Pa se nebeden ni nič pritoževal.

Ni komentarjev:

Objavite komentar