četrtek

Jedilnik, 26. 12. 2013

Na dan samostojnosti in enotnosti:
  • juha
  • pohani šnicl
  • pečen krompir
  • kuhan brstični ohrovt
  • solata
JUHA
Včeraj sem si nakuhala dovolj za dva dni, tako da sem juho samo dobro pogrela in v njej skuhala korenček. 
Tokrat pa sem jo zasipala z ribano kašo. Pozabila pa sem na drobnjak.

POHANI ŠNICL
Imela sem dva šnicla od sv. ribice ali šnite (kot temu kosu mesa mi rečemo) in se nisem mogla odločiti kaj točno pripraviti. Na koncu so zmagali pohani šnicli.
Meso sem malo potolkla in posolila. Potem pa sem ju spanirala. Najprej moka, potem jajce in na koncu drobtine s čilijem. Ker sem videla, da bo dosti jajca še ostalo, sem še enkrat šnicla povaljala v jajcu in drobtinah. Nato pa sem ju ocvrla v olju. Mnjami.
 

PEČEN KROMPIR
Krompir sem dobro umila in ga kar neobeljenega narezala na kocke. Na pekaču sem jih solila in začinila z rožmarinom ter prelila z olivnim oljem. Pekla sem približno tričetrt ure na 200 stopinjah. Zelo okusno.

KUHAN BRSTIČNI OHROVT
Še vedno domača zaloga, čeprav počasi že kopni. Tokrat sem ga spet malo skuhala, da smo imeli še nekaj zelenjavnega zraven tega kaloričnega kosila. Naš mali pa ga itak obožuje.

SOLATA
Kot sem že omenila, zelena solata in repincil. Za jutri pa mi je samo zelena ostala.

Ni komentarjev:

Objavite komentar