sreda

Jedilnik, 18.12. 2013

Danes:
  • juha
  • pečene puranje perutnice
  • ajdova kaša z gobicami
  • solata
JUHA
A že spet? Itak. Kot vsak dan, sem jo tudi danes skuhala oz. jo samo pogrela in v njej skuhala korenček. Zasipala pa sem z zašprudlano (razžvrkljano) jajčko. 

PEČENE PURANJE PERUTNICE
Veste kako velike perutnice ima puran? Zelo velike. Ogromne. Kupila sem samo gornji/prvi/? del perutnice. Izgleda kot eno piščančje bedro. Za vsakega sem kupila dve in mogoče res zgleda dosti, ampak ena na osebo bi bila premalo, dve pa sta skoraj preveč. 
Perutnice sem umila in osušila ter dala v skledo. Solila sem in dodala par kapljic olja, gorčico, kečap in sojino omako ter dobro premešala. Na žalost sem se prepozno spomnila, bi lahko dala že prej v kvašo. Some other time.
Začinjene perutnice sem dala na pekač in v vročo pečico. Pekla sem jih eno uro na 180 stopinjah. Vmes sem malo vode dolila, da se ne bi preveč na dno prijelo. Bile so zelo okusne.


AJDOVA KAŠA Z GOBICAMI
Ajdovo kašo sem dala kuhat, dodala sem eno mojo domačo jušno kocko, sol (ker jušne kocke niso dovolj slane) in lovorjev list. Kuhano sem odstavila in pustila na strani.
V ponvi sem na olivnem olju popražila na drobno narezano čebulo in dodala na lističe narezane šampinjone. Solila sem jih in začinila s peteršiljem. Popraženim gobicam sem dodala kašo in čez par minutk zalila s sladko smetano. Pa še eno žličko kisle smetane sem not vrgla. Malo se je podušilo in bilo je odlično.

SOLATA
Zelena in rdeča. Tak lepo pisana. Začinjena s česnom, bučnim oljem, kisom, soljo in vodo. Kot vedno smo jo zmazali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar