sreda

Jedilnik, 11. 12. 2013

Fantastično kosilo (po besedah mojega dragega):
  • juha
  • čevapčiči
  • pregrešna melancana
  • kuhana cvetača romanesco
  • solata
JUHA
Spet sem uporabila mojo ledeno jušno kocko, zasipala pa sem s kupljenimi rezanci. Že na sliki se vidi, da niso tako dobri kot domači. Kaj naj drugega še rečem?

ČEVAPČIČI
Čevapčiče sem kupila že narejene; popekla pa sem jih jaz v ponvi. Bili so ravno prav pečeni in zelo okusni. Zraven pa obvezno zenf, saj zame.

PREGREŠNA MELANCANA
En jajčevec sem obelila in narezala na poldogovate rezine, ki sem jih solila, da so spustile vodo. To sem potem v ponvi popekla in jih pustila, da so se malo ohladile.
Pripravila sem nadev iz skute, kisle smetane, peteršilja, drobnjaka in čilija (za sina brez čilija). Na vsako rezino sem dala nekaj nadeva in zavila ter odložila na pekač. Ko sem končala, sem preko vseh naribala sir in dala pečt za 15 minut.
Kot po navadi so bile odlične. Tokrat sem jih fajn s čilijem napolnila, je kar žgalo. Ampak za kakega ljubitelja pekočih jedi, bi se zdelo blago.

KUHANA CVETAČA
Prvič, odkar hodim v naš Špar, sem videla, da prodajajo cvetačo romanesco. Na pogled je nekaj posebnega in ker še je nikoli nisem jedla, sem jo kar kupila. Zdelo se mi je škoda, da bi jo kakorkoli prekrila z drugimi okusi, sem jo skuhala samo na sopari. Zelo je okusna, ima več okusa kot navadna bela cvetača. Mogoče malo na brokoli potegne, se meni zdi.
Drugače pa je moj izjavil, da jemo smrečice. Jah no, saj je predbožični čas. :)

SOLATA
Še malo solate, ki sem si jo včeraj prišparala. Pa nekaj malega še bo za jutri. Pa tudi malo cvetače še bo za jutri. Vsega pa res ni treba naenkrat požreti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar