četrtek

Jedilnik, 19. 12. 2013

Hitro pripravljeno kosilo:
  • juha
  • mesni polpeti
  • polenta
  • gobice
  • rdeča pesa
JUHA
Spet sem uporabila eno mojo domačo jušno kocko. Tako kot po navadi, sem dodala še korenček in vodo in sol. Ni se mi dalo nekaj posebej zasipat, zato smo si dali kar zlate kroglice not. 

MESNI POLPETI
Zadnjič enkrat sem bila v Šparu, ko je en gospod propagiral/predstavljal/pekel mesne polpete Ave. Bil je taka zanimiva pojava: starejši gospod, obilna postava, globok glas in prezenca. Vse, ki smo šli mimo je s svojim donečim glasom povabil naj pridemo poskusit in nas nagovarjal k nakupu. Res pravi prodajalec. Takrat sem seveda poskusila in so mi bili všeč. Danes pa sem jih kupila.
Notri je osem malih polpet, se pravi ravno za naju. 
Popekla sem jih v ponvi. Sicer se mi je ravno v tem času sinek zbudil in je potreboval par minutk mojega časa, zato so malo preveč zapečeni bili na koncu.
Saj so bili ravno tako dobri, kot zadnjič; a ker sem jih zdaj količinsko pojedla malo več sem ugotovila, da so preveč slani. Jaz pa nimam rada preveč slanega okusa. Tak da bom naslednjič raje kar doma si naredila polpete. Po mojem okusu.

POLENTA
Zraven sem skuhala polento, ker je hitro gotova. Ni se mi dalo gnes nekaj bolj zahtevnega pripravljat. Čeprav polenta paše bolj h kakšnim omakicam, ker je sama po sebi malo preveč suha.

GOBICE
Nekaj šampinjonov sem si včeraj pustila, danes sem jih očistila in narezala na rezine. V ponvi sem najprej popražila čebulo, potem pa še gobice. Solila sem in začinila s peteršiljem. Čez čas sem zalila z malenkost sladke smetane. Mjami.

RDEČA PESA
Nekaj malega rdeče pese sem še imela, pa sem danes to do konca porabila. 

1 komentar:

  1. BOŽANSKO!!! Sem polenta fanatik, KANDELABRI so ITAAAAK moja otročja nostalgična papica, gobice pa....muaaaaa NJAM. Eto, pa sem lačen!!!
    NOM NOM NOOOOM

    OdgovoriIzbriši