petek

Jedilnik, 29. 11. 2013

Petkovo kosilo:
  • juha
  • bučne testenine z lososom
  • solata
JUHA
Že spet sem si včeraj skuhala dovolj juhe še za danes, tako da sem samo še korenček dodala in na koncu zasipala z domačimi rezanci.

TESTENINE Z LOSOSOM
Malo sem pobrskala za raznimi ostanki hrane in jih sestavila v tole okusno jed. 
En kos lososa, ki sem ga imela v skrinji, sem očistila (odstranila kožo), dobro osušila, solila in začinila s koprom ter dala na pekač. Prelila sem s sladko smetano in dala pečt za približno 20 minut na 180 stopinj. Pečeno meso sem razkoščkala (uh, kakšen izraz) in odstranila vse kosti. 
Bučne testenine, ki sem jih skuhala medtem ko se je losos pekel, sem vsipala k lososovi omaki in dobro premešala. Potem pa sem samo še servirala in okusna jed je bila pripravljena.
Malo me je skrbelo, da bo smetana zadušila okus bučnih testenin, a se mi zdi, da je še pojačala ta okus. Takšno je moje skromno mnenje.

SOLATA
Imela sem še nekaj rdeče pese, a ker ne bi bilo dovolj, sem iz skrinje vzela stročji fižol in ga skuhala za solato. Kuhano sem odcedila in počakala, da se je ohladilo, potem pa sem samo še začinila. Mnjami.

Ah, da ne pozabim, še sladico sem nama pripravila. Hotela sem namreč porabiti sladko smetano, da se ne bi pokvarila. In to je res ena zelo enostavna sladica za pripraviti. Kupila sem Milkine čokoladne piškote in uporabila še domači višnjev kompot.
V posodico sem dala en piškot in preko sem nadevala razkoščičene višnje. Pokrila sem še z enim piškotom in spet nadevala čez nekaj višenj. Vse skupaj pa sem zaključila z žlico stepene smetane. 
Potem pa še malo v hladilnik, da se je vse fajn prepojilo. Mnjami.

Ni komentarjev:

Objavite komentar