četrtek

Jedilnik, 2. 1. 2014

Prvo letošnjo kosilo:
  • telečja obara
  • sadna solata
TELEČJA OBARA
Za prvo kosilo, ki sem ga skuhala v novem letu, sem pripravila nekaj preprostega, domačega in dobrega. Skuhala sem eno fino krepčilno juho.
Junečje meso sem narezala na kose, jih dala v pisker in zalila z vodo. Dala sem na štedilnik, da je začelo vreti. V pisker sem dodala še en strok česna, dva lovorjeva lista, sol, poper, timijan, majaron, posušene liste zelene in na kolobarje narezan korenček. Pustila sem, da je počasi vrelo.
Čez čas sem dodala na kose narezane liste ohrovta, da so se malo pokuhali. Proti koncu pa sem dodala še podmet. V ponvi sem na domači zaseki (mi ji rečemo začimba - s poudarjenim a) popražila nasekljan por, kateremu sem dodala žlico moke. To sem vsipala v juho in pustila, da je še malo povrelo. 
Pred koncem sem preverila okus, ugotovila, da je odličen in postregla. Za zraven pa sem nam kupila koruzne žemljice. Kot bi rekel moj sin: "Mmmmmmmmmmmmm."

SADNA SOLATA
Ko smo se že najedli, sem se spomnila, da bi lahko še par vitaminčkov zaužili, zato sem nam pripravila še malo sadja: banano, pomarančo in kivi. Polovico smo že pojedli, nakar se moj dragi spomni, da bi slikal. Tak, da imam tudi slikico.

2 komentarja:

  1. Dobro da imaš dragega. Ta sadna solata zgleda zelo dobra posksila jo bom tudi
    narediti. Ali je tvoj mali in dragi ubužujeta tvojo kosilo. Pogledala sem vse tvoje recepte
    in sem ugotovila da znaš zelo dobro kuhati. In te moram zelo pohvaliti. Telečja obara je tudi zelo dobro kosilo. Aneja Lep pzdrav!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Aneja, hvala za tvoje komentarje. Saj ne bi bilo treba. ;)

      Izbriši