ponedeljek

Jedilnik, 25. 11. 2013

Odlično ponedeljkovo kosilo:
  • goveja juha
  • pečena rebra
  • pregrešna melancana
  • cvetača v solati
GOVEJA JUHA
Glede na to, da so danes prve snežinke poplesavale v vetru, je bil danes idealen čas za domačo govejo juho. 
Kuhat sem dala en kos govedine, skupaj z razno zelenjavo in začimbami. Pač vse kar je potrebno, da je juha okusna. In je seveda bila. Zelo. Ah, ja. Zasipala pa sem z domačimi rezanci.

PEČENA REBRA
Rebra sem po vrhu malo zarezala in natrla s soljo in rožmarinom. Za dobre pol ure sem jih dala v hladilnik, da se je meso fajn oslililo. Pečico sem v vmesnem času segrela na 200 stopinj.
Osoljena rebra sem dala na pekač in jih prelila z olivnim oljem, na pladenj pa sem dolila še malo vode. Dala sem v pečico in pustila malo več kot eno uro pri miru. No, enkrat vmes sem malo jušne osnove dolila, da se ne bi izsušile. Odlične so bile.

PREGREŠNA MELANCANA
Malo za spremembo, da ni vedno krompir za prilogo. En jajčevec sem obelila in solila, da je spustil vodo. Te rezine sem potem popekla v ponvi. In jih pustila, da so se malo ohladile.
Pripravila sem nadev iz skute, kisle smetane, peteršilja, drobnjaka in suhega čilija. Na vsako rezino sem dala žlico nadeva in zavila v rolo ter dala na pekač. Na koncu sem preko vsega naribala sir in dala za dobrih 15 min v pečico. Ja, istočasno, ko so se rebra pekla. Saj je bil plac.

CVETAČA V SOLATI
Zadnjič sem kupila cvetačo in sem razmišljala, kako jo porabiti in sem našla tale zanimiv recept.
Cvetačo sem skuhala v slani vodi, odcedila in pustila, da se je malo ohladilo. Potem sem večje cvetove natrgala na manjše cveteke.
Pripravila sem preliv iz navadnega jogurta, kisle smetane in malenkost kečapa. Premešala sem in počasi dolila malo olivnega olja. Dodala sem še sol, peteršilj in drobnjak ter dobro premešala.
Z nadevom sem prelila ohlajeno cvetačo, premešala in dala v hladilnik, ker se to mora jesti ohlajeno. Saj je dobro, a za moje rahlo na hladno občutljive zobe, ni bilo glih super kombinacija. Morala bi malo prej vzeti iz hladilnika. A po okusu pa je odlično.

2 komentarja:

  1. REBERCA, REBERCA...včasih prav pašejo. OBVEZNO zarezana po vrhu, da lepo HRUSTA ko daš jih v usta :D

    Povejte, pečete kdaj v ponvi? Jaz sem jih enkrat pa so bile super, a nekako se mi zdi da pa ne morem naredit ZAPEČENIH. Bolj so dušene in MLJAAAASK mehke, da kar padejo iz kosti, ampak manjka tisti EXTRA CRUNCH.
    Kaj menite? Bi se dalo?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz rebra vedno pečem v pečici, tako je bolj enostavno, ker jih ni potrebno nonstop nadzorovati. V ponvi jih je potrebno obračati, da se ne zažgejo preveč in, kot praviš, so bolj dušene kot pečene.

      Izbriši