četrtek

Jedilnik, 14. 11. 2013

Danes:
  • juha
  • mesni polpeti
  • riž z grahom
  • zeljna solata
JUHA
Juho sem si včeraj pustila, danes sem ji samo dodala še korenček, skuhala in zasipala z rezanci. Pa kot vedno, še malo drobnjaka za boljši okus.

MESNI POLPETI
Mletemu mesu sem dodala nasekljano šalotko, sol, poper, mleti ingver, eno jajce, kruh namočen v mleko in malo drobtin. Sestavine sem dobro premešala in jih oblikovala v polpete. 
V ponvi sem segrela olivno olje in popekla polpete z obeh strani. Dobre so bile.

RIŽ Z GRAHOM
Skuhala sem riž po navodilih. Na koncu sem dodala še grah s pločevinke. 

ZELJNA SOLATA
Solato sem delala po tem receptu; takšno zeljno solato sem jedla v ZDA in sem rekla, da jo bom danes pač tak naredila. Malo za spremembo. Naredila pa sem jo že zjutraj, da je en čas stala v hladilniku in se dobro prepojila.
Zelje sem narezala na rezine, dodala sem še na palčke narezan korenček. Naredila sem preliv iz majoneze, pinjenca, zelene (mlete), popra in sladkorja. Preliv sem prelila čez zelje, posodo zaprla in dobro pretresla ter dala v hladilnik. 
Zraven pa zagotovo paše ena lepa pesmica.

Ni komentarjev:

Objavite komentar