ponedeljek

Jedilnik, 11. 11. 2013

"Martinovo" kosilo:
  • testenine z omako
  • solata
TESTENINE Z OMAKO
Po včerajšnjem odličnem martinovem kosilu se danes prileže nekaj bolj enostavnega. Danes tako ni dejansko martinovo kosilo na mizi bilo.
Skuhala sem nama testenine, in sicer tiste pisane, ki sem jih dobila v dar. Skuhala sem jih v slani vodi in odcedila.
V tem času sem pripravila omako: piščančje belo meso sem narezala na kocke in ga na olivnem olju popražila ter začinila s soljo. 
Popraženemu mesu pa sem dodala Šefovo omako. Zadnjič sem jo pri svaku probala in mi je bila okusna in sva si midva tudi morala kupiti. Omaka je malo povrela oz. se pokuhala, potem pa sem dodala še kuhane testenine in pustila malo stati, da se je vse fajn prepojilo z omako. 
Dobro je bilo, vsi smo radi pojedli svoj delež.

SOLATA
Ker je zjutraj lilo kot iz škafa, sem prosila taščo, naj mi da nekaj solate, če ima kaj viška. Našlo se je nekaj zelene solate z radičem in kislega zelja. 
Zeleni solati sem dodala koruzo in jo začinila (bučno olje, kis, sol, voda); zelju pa sem dodala samo bučno olje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar