petek

Jedilnik, 22. 11. 2013

Petkovo kosilo:
  • zelenjavna juha
  • pečena orada
  • zelenjava
  • solata
JUHA
Včeraj sem jamrala, da vedno kuham navadne juhe, pa sem danes poskusila narediti zelenjavno. Odločila sem se za miks cvetačne in brokolijeve. Cvetačo sem kupila, brokoli pa imam na vrtu (čeprav so tak majhne glave, da ga je skoraj škoda porabiti). 
V loncu sem naprej na olivnem olju popražila malo nasekljane čebule, potem pa sem dodala očiščeno zelenjavo. Zalila sem z vodo, da se je skuhalo. Začinila pa sem s soljo, malenkost rožmarina in malenkost muškatnega oreščka. Kuhano sem spasirala in dodala še žličko kisle smetane.
Saj je bilo okusno, a to ni bilo podobno juhi, ampak bolj kakšnemu pireju. Ta juha je res imela kup. ;)

PEČENA ORADA
Danes mi je uspelo tako hitro in učinkovito očistiti obe ribi, da sem še zdaj začudena. Torej, ribi sem očistila in potem dobro osušila. Začinila sem jih s soljo in v notranjost dala vejici rožmarina ter prelila z olivnim oljem. V pečici ogreti na 200 stopinj sem ju pekla pol ure. Slastno.

ZELENJAVA
Naredila oz. skuhala sem dve zelenjavni prilogi. Kot prvo sem na vrtu nabrala brstični ohrovt (žal sem obupala, da bo kdaj zrastel tako velik, kot ga prodajajo v trgovini) in ga očiščenega skuhala v slani vodi. Naš mali je pojedel skoraj polovico te zelenjave. Sva ga samo začudeno gledala, kako si je nabadal ohrovt in ga z veseljem jedel. 
Zraven pa sem naredila še popečeno papriko. Rumeno in rdečo papriko (polovico vsake) sem narezala na rezine, ki sem jih popekla na olivnem olju. Popečene pa sem potem samo še solila. Mnjami.

SOLATA
Od včeraj sem še imela radič. Spet sem skuhala še dva krompirja. Enega kuhanega je malo pojedel, še preden je bilo kosilo pripravljeno. Začinila pa sem z bučnim oljem kot po navadi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar