četrtek

Jedilnik, 21. 11. 2013

Danes:
  • goveja juha
  • tortilje po mehiško
  • solata
JUHA
Ja, prav ste ugotovili. Včerajšnja. S sveže kuhanim korenčkom in domačimi rezanci. Pa še drobnjak za povrhu.
Gledam zadnje čase, da imam nonstop čisto juho z rezanci ali zlatimi kroglicami na jedilniku. Prav nič nisem izvirna glede tega. Morala se bom malo bolj potruditi in začeti kakšne zelenjavne juhe kuhat. A kaj, ko zdaj ni kaj dosti domače zelenjave na voljo.

TORTILJE PO MEHIŠKO
Mnjami, mnjami so dobre. Naredla sem omako iz mletega mesa, graha, fižola, koruze in pelatov. Tortilje sem namazala z mešanico kisle smetane in gorčice. Dodala omako in nariban sir ter spekla. 
Po pravici povedano sem komaj, komaj, komaj pojedla svojo porcijo. Ampak je šlo nekak, ker so bile tak okusne. Res imava oba rada tortilje, vendar samo občasno. Drugače bi se jih itak prenajela, tako to velja za vsako jed. 

SOLATA
Kupila sem en radič, in sicer z domače oz. okoliške kmetije. Tak da lahko rečem, da je relativno bolj svež kot pa tisti iz Špara. Pa upam, da tudi manj šprican z raznimi dodatki.
Dodala pa sem en kuhan krompir, ker se mi zdi, da malo omili bridki okus radiča. Začinila pa sem z bučnim oljem in kisom, pa vodo in soljo. Standard.

Ni komentarjev:

Objavite komentar