sreda

Jedilnik, 27. 11. 2013

Tokrat:
  • kisla repa
  • ajdova kaša na čebuli
  • pečenica
KISLA REPA
V hladilniku sem imela še nekaj kisle repe od zadnjič. In da ne bi več tistega kozarca sem in tja prelagala, sem jo danes kar porabila. Skuhala sem jo tako, kot po navadi.
Najprej sem jo malo oplaknila in dala v pisker ter dolila malo vode. Dodala sem poper in lovorjev list. Skuhala sem in proti koncu dodala kislo smetano in Gustin. Odlično.

AJDOVA KAŠA NA ČEBULI
Kašo sem skuhala v vodi, kateri sem dodala eno jušno kocko. Kot prvo je imelo močan okus po kocki, zato sem na koncu malo oplaknila. Kot drugo pa sem malenkost premalo skuhala in je malo hrustalo med zobmi. Ne vem, kje se me je glava držala.
V ponvi sem na olivnem olju popražila čebulo in dodala kuhano kašo ter še malo popražila. 

PEČENICA
Pečenici sem najprej malo pokuhala, potem pa dala na pekač in v ogreto pečico. Pekla sem še 20 minut na 200 stopinjah. Zraven pa obvezno gorčico. Mnjami.

2 komentarja:

  1. VSEKAKOR GORČICA NE SME MANJKAT!! Muaaa, sami ljubitelji dobre papice. Aja, pa AJVAR nikakor pozabit. Obožujem. Prav navdušen da sem del te naše JUŽNE kulture s takšno okusno hrano :D

    Mimogrede. Zakaj pa vi toliko v pečici pečete? A ni ekonomsko bolj smiselno določene zadeve kar v ponvi narediti? Pečenice, krvavice, klobasice, bedrce, prsa itd. se pa ja fino v ponvi popečejo, ali tiči zajček kje drugje?

    Ste že pripravili vse za veseli dec? Venček, smrekico, okrasitev??? MUAAA, sem kot otrok. Vse se mora svetitttttttttt

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Zakaj pečem v pečici? Zato ker je lažje in varnejše. Moj (že skoraj) 15 mesečnik hoče vse videti in potipati, zato zna biti kar nevarno. Tako pa dam stvar v pečico in sem mirna.

      Smrekico mi vedno krasimo na sveti večer, a ne vem kako bo letos. Se bojim, da bo moj mali to vse podrl še preden jo bomo do konca postavili. :)

      Izbriši