sobota

Jedilnik, 2. 11. 2013

  • goveja juha
  • piščančje meso s karamelizirano čebulo
  • polenta z rožmarinom 
  • solata
JUHA
Kupila sem en kos flama in ga dala kuhat. Zraven pa peteršilj, čebulo, korenček, gomolj zelene in začimbe. Skuhala sem jo in precedila. Zasipala sem z domačimi rezanci. Na koncu sem dodala še malo drobnjaka. Prav pasala je v tem bolj hladnem dnevu.

PIŠČANČJE MESO S KARAMELIZIRANO ČEBULO
Belo meso sem začinila (sol, poper, vegeta) in v ponvi na olivnem olju popekla. Popečeno meso sem vzela iz ponve in v njej raztopila maslo. Dodala sem rjavi sladkor in narezano čebulo. Ko se je malo popražilo, sem dolila malo goveje juhe. Malo je povrelo, potem pa sem dodala meso nazaj v omako, da se je navzelo okusa. Omaka in meso je sladkastega okusa, kar pa je nama všeč. 

POLENTA
Po navodilih sem skuhal polento, dodala pa sem ji malo rožmarina. Fina je bila, pa z omakico je bila res dobra.

SOLATA
Malo mlade zimske solate in malo rdečega radiča. Vse je z maminega vrta. Začinila pa sem tako kot ponavadi.

Ni komentarjev:

Objavite komentar