sreda

Jedilnik, 6. 11. 2013

Čiščenje zalog:
  • juha
  • pečena pišč. prsa in pečen krompir
  • pohane marele
  • solata
JUHA
Danes sem skuhala juho kar z jušne kocke govejega okusa. Dodala sem korenček, na koncu pa sva si zasipala z zlatimi kroglicami in dodala drobnjak. Pač ni ista kot domača juha, a za pojesti pa je.

PEČENO MESO IN KROMPIR
Krompir sem narezala na kocke in ga dala na pekač. Prelila sem z olivnim oljem (z okusom rožmarina in česna), solila ter dodala še malo suhega rožmarina. Dala sem pečt v ogreto pečico. Peklo se je dobre pol ure, ko sem dodala dva kosa mesa. 
Meso sem samo solila in poprala ter vegetala. Vse skupaj se je peklo še dobrih 20 minut, s tem da sem proti koncu vklopila žar funkcijo, a ne predolgo, da se ne bi izsušilo. Mnjami. Mali je tak rad jedel krompirček, sem skoraj ostala brez. ;)

POHANE MARELE
Panirane marele sem imela v skrinji, eno polovico sem že enkrat prej pripravila v pečici pa niso bile glih najbolj dobre, drugo polovico pa sem spohala danes. V olju. Sicer res, da so bolj mastne, a so zato vsaj okusne. Ampak ne bom jih več devala v skrinjo; nabirala jih bom samo še za sproti.

SOLATA
Še zadnjič sva jedla mamino solato. Dobra je bila. Danes sem jo pripravila z olivnim oljem. Malo spremembe ne škodi. ;)

Pravkar poslušam tole pesem, a ni lepa?

Ni komentarjev:

Objavite komentar