torek

Jedilnik, 5. 11. 2013

Ta veseli dan:
  • juha
  • pečenica
  • matevž
  • grah
  • solata
JUHA
Tista od včeraj, z dodanim korenčkom in gomoljem zelene (alias ananas). Zasipala pa sem z domačimi rezanci. Mnjami.

PEČENICA
Pečenici sem najprej napol skuhala v vodi. Potem sem ju dala na pekač in v vročo pečico. Pekla sem še dobrih 15 min na 180 stopinj, da se je lepo zapekla. Odlična je bila. Je že dolgo nisva jedla.

MATEVŽ & GRAH
Že dolgo časa sem imela v mislih tole jed in sem jo danes le uspela pripraviti. Malo sem pobrskala po receptih, da sem sploh točno vedela, kako se te jedi lotiti, čeprav sem nekako že vedla, kako jo narediti.
Dala sem kuhat dva krompirja za pire, kar pomeni, da sem ju obelila in dala v slano vodo. Kuhan krompir sem odcedila in dodala malo masla in malo mleka ter rjavi fižol s konzerve (polovičko). Zmešala sem s paličnim mešalnikom. Dodala sem tudi malo popražene slanine.
Sicer se meni ni zdelo veliko sestavin, ampak ko sem začela devati na krožnika, pa ni in ni hotelo biti konca. Kot v pravljici Lonček, kuhaj. Končno je le bil lonec prazen, na krožnikih pa dva velika kupa. Ampak sva bila pridna in sva vse pojedla, edino najin sinko ni jedel. Je raje grah okoli metal. :)
Za malo barvnega kontrasta in vitaminčkov sem pogrela grah s konzerve in ga servirala zraven.

SOLATA
Tako kot zdaj že par dni se baševa z mamino solato. Jutri še ziher bo, potem pa ne vem, kaj bova jedla.

2 komentarja:

  1. Ena takšna hvaležna dobrota!! Preprosta, dobra, nostalgična in naše gore list.

    Super ste!! Kar tako dalje.
    Grah pa itak...sam sem fanatik in ni da ne bi imel immer kilo v zamrzovalniku. Redno kupujem, ker ga obožuuuuujem!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, hvala, hvala. Zelo sem vesela tvojih komentarjev, ker so tako pozitivni in prijetni za brati.
      Sama kupujem grah v konzervi; vprašanje kateri je bolj zdrav.

      PS: Pa saj me lahko tikaš.

      Izbriši